Informatii retur

După transmiterea unei comenzi, cumpărătorul încheie un contract legal obligatoriu cu vânzătorul pentru a cumpăra articolele din acea comandă.

Produsele apartin companiei noastre pana in momentul in care se primeste confirmarea platii de la terti/colaboratori. Orice incercare de a se sustrage de la achitarea integrala a produsului, constituie o incalcare a contractului de vanzare aferent facturii si se sanctioneaza conform legilor in vigoare.

Prin Politica de Retur, clientii Top Car Interior pot returna in termen de 30 zile calendaristice produsele cumparate de pe www.topcarinterior.ro,
conform Termenilor si Conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament. Clientii care renunta la cumparare, solicitand rambursarea banilor, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Cum puteti returna produsele achizitionate de la Top Car Interior?
Produsele cumparate de pe www.topcarinterior.ro pot fi returnate in termen de 30 zile calendaristice. Dacă nu sunteti multumit de produs sau nu este conform specificatiilor sale, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili o rambursare. De asemenea, avem rugamintea de a ne trimite poze cu eventualele defecte ale produsului nostru. Produsul trebuie returnat neutilizat și nedeteriorat în ambalajul original. Vă rugăm să rețineți: veți fi responsabil pentru cheltuielile de transport retur daca eroarea s-a produs din vina dvs., cum ar fi: ati comandat produsul gresit.
Daca se solicita returul pe motive de “nu imi place produsul pe care am ales sa il comand”, se achita taxa de transport dus-intors, eliminandu-se oferta transportului gratuit.
Suma de rambursare va fi emisă numai după ce am primit produsul înapoi și l- am verificat că este nedeteriorat și neutilizat. Dacă este totul în regulă, veți primi suma de rambursare în termen de 14 zile prin transfer bancar. Pentru aceasta va rugam sa ne furnizati datele contului dvs. bancar pentru a putea realiza tranzactia transferului.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxele
de expediere si de retur nu se restituie!
Nu uitati: Pozele afisate pe site sunt cu titlu informativ.
Nu acceptam retururi pe motive de:
Cumpărătorul nu mai dorește obiectele - acesta este cel mai obișnuit exemplu pe care nu îl putem onora. Cumpărătorul trebuie să se asigure că dorește să cumpere articolele înainte de a trimite o comandă, nu după aceea. Cumpărătorul a găsit articole mai ieftine în altă parte - Cumpărătorul ar trebui să fie sigur că el sau ea este gata să plătească prețul cerut înainte de a trimite o comandă.
Puteți solicita imagini și videoclipuri la topcarinterior@gmail.com pentru a vă asigura că produsele noastre sunt exact așa cum le doriți. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri

(returnari repetate sau comportament inadecvat).
Beneficiarul se obliga sa confirme electronic livrarea comenzii prin intermediul Interfetei de Gestiune a Platilor pusa la dispozitie de Furnizor imediat dupa livrarea comenzii dar nu mai tarziu de 7 zile de la primirea notificarii de incasare a platii. In caz contrar, sumele platite se vor intoarce automat in contul detinatorului de card, decontarea respectivelor tranzactii nemaiputand fi efectuata. Beneficiarul poate trimite cererea de incasare a unei tranzactii autorizate numai dupa confirmarea primirii Produselor comandate de catre Utilizatorul Final. Intervalul de timp pentru trimiterea cererii de incasare a unei tranzactii autorizate fata de momentul autorizarii trebuie sa fie cuprinsa in intervalul de 7 zile. Depasirea intervalului specificat conduce la anularea tranzactiei autorizate.

WhatsApp Chat WhatsApp Chat